سومین فراخوان متقاضیان تدریس در صنعت آب و برق
06\07\1401

سومین فراخوان از متقاضیان تدریس در صنعت آب و برق به منظور شناسائی، سازماندهی و بکارگیری اعضای هیات علمی دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی و خبرگان صنعت در امر تدریس دوره های آموزشی و توسعه دانش و مهارت کارکنان شاغل در صنعت آب و برق، مهر ماه ۱۴۰۱برگزار خواهد شد.

 

وزارت نیرو در راستای بهره مندی از ظرفیت نخبگان صنعت آب و برق برای تدریس دوره های آموزشی ضمن خدمت کارکنان، سومین فراخوان مدرسان را برگزار می نماید. در این رویداد، به منظور توسعه دانش و مهارت کارکنان شاغل در صنعت آب و برق در راستای سیاستهای توسعه و توانمندسازی منابع انسانی و تکمیل شبکه تخصصی مدرسان تخصصی، از اعضای هیات علمی دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی، متخصصان و کارشناسان خبره صنعت آب و برق و دانش آموختگان کارشناسی ارشد و دکترای مرتبط، جهت تدریس دوره های آموزشی کوتاه مدت و تخصصی وزارت نیرو دعوت به عمل میآید.

 

مطابق با بخشنامه ۴۶۴۱۸۵ مورخ ۱۳۹۷/۰۸/۲۹ سازمان اداری و استخدامی کشور و براساس شیوه نامه تایید صلاحیت موضوعی مدرسان دفتر آموزش، تحقیقات و فناوری وزارت نیرو، تنها متقاضیان در رشته های فنی تخصصی مرتبط با وزارت نیرو (آب، آب و فاضلاب و محیط زیست، برق و انرژی و مکانیک) می توانند نسبت به بارگذاری مدارک و اطلاعات خود در این سامانه اقدام نموده و پس از ارزیابی و کسب امتیاز لازم گواهینامه صلاحیت موضوعی مدرسان جهت تدریس دوره های آموزشی در صنعت آب و برق دریافت نمایند.


علاقه مندان، می توانند جهت ثبت نام از تاریخ ۱۴۰۱/۰۷/۱۰ به مدت ۲۰ روز صرفاً با مراجعه به قسمت مدرسان از “سامانه جامع راهبری آموزش و صلاحیت حرفهای صنعت آب و برق” به نشانی http://tvqc-trainers.moe.gov.ir نسبت به ثبت نام و بارگذاری مدارک خود اقدام نمایند. این فراخوان بصورت کامل الکترونیک و بصورت وب سرویس بوده و در هیچ یک از مراحل مدارک کاغذی از افراد دریافت نخواهد شد.


در صورت وجود ابهام یا نیاز به کسب اطلاعات بیشتر، در ساعات اداری با سرکارخانم مهندس دهقانی به شماره ۰۹۰۱۴۳۷۷۷۰۵ تماس حاصل نمایید. مرکز آموزش های تخصصی و صلاحیت حرفه ای صنعت آب و برق

دانلود راهنمای تصویری ورود اطلاعات در ماژول مدرسان سامانه جامع آموزش

 

 



نظرات کاربران
ارسال نظر